03132661552

اتیلن کلرو تری فلور اتیلن ECTFE

  • ectfc

    اتیلن کلرو تری فلور اتیلن ECTFE

(این محصول فعلا موجود نمی باشد.)

اتیلن کلرو تری فلور اتیلن ECTFE با مقاومت شیمیایی فوق العاده برای شرایطی که در آن خورندگی بسیار زیادی هست طراحی شده است.

Halar ECTFE ورقه‌هایی از جنس اتیلن کلرو تری فلوئور اتیلن هستند که در مقابل مواد شیمیایی و رطوبت مقاومت خوبی دارند و معمولا در محیط‌های مرطوب مانند دریا کاربرد دارند.

ساختار ECTFE

پنل‌های شرکت Solbian Energie ، به طور مستقیم بر روی عرشه قایق به طور یکپارچه قرار می‌گیرند بنابراین باید بتواند شرایط سخت دریا و سایش بر اثر راه رفتن را تحمل کند.ورقه های رویی ساخته شده از جنس   ECTFEتوسط شرکت Amcor به دلیل وزن پایین این ورقه، دوام بالا، ساختار و سطح بدون لغزش، مقاومت در برابر سایش و مقاومت ضربه برای محصولات خود انتخاب می‌شوند.

Wojciech Skalbani، مدیر فروش و صنعتی شرکت Amcor بیان کرد هر پنل خورشیدی که برای قرار گرفتن در دریا طراحی شده است باید قابل اعتماد و کارآمد باشد. این رزین‌ها با هدف یک جایگزین سبک و مقرون به صرفه برای شیشه تولید شدند.

Halar 500 ECTFE یک فلوئوروپلیمر است که به صورت مذاب شکل‌دهی می‌شود و می‌تواند به یک فیلم با شفافیت بالا توسط اکستروژن تبدیل شود. فیلم ۵۰ میکرون این رزین بالای ۹۰ درصد براقیت دارد و یک ورق یک مترمربع آن تنها ۸۴ گرم  وزن دارد. این در حالی است که با در نظرگرفتن ابعاد مشابه با Halar 500 ECTFE، شیشه وزنی معادل ۷.۵ کیلوگرم  دارد.

مطابق با بیانات Luca Bonci، مدیر عامل شرکت Solbian Energie Alternative ، ورقه‌هایی که بر اساس Halar ECTFE تهیه می شوند دارای زیبایی و براقیت زیادی هستند و برای کاربردهایی که ورقه‌ها در سطح قرار می‌گیرد مناسب است.

برچسب: ورقه،, اکستروژن, سلول خورشیدی, براقیت, مقاومت به سایش

مشخصات اتیلن کلرو تری فلور اتیلن ECTFE :

  • مقاومت بسیار عالی در برابر مواد شیمیایی و خوردگی
  • ویژگیهای مکانیکی عالی
  • خلوص بالا
  • نفوذپذیری پایین در برابر مایعات،گازها و بخارات
  • پایداری گرمایی خوب
  • مقاومت گرمایی در بازه ۱۰۴- الی ۳۰۲+ فارنهایت

 

مقالات مشابه

رفتن به بالای صفحه