03132661552

ورق های لاستیکی

ورق لاستیکیورق های لاستیکی

تولید انواع ورق های لاستیکی منجیددار و بدون منجید با عرض۱۰۰ و۱۵۰ سانتی متر و ضخامت های ۵/۱ تا ۲۰ میلی متربه صورت دورو صاف ، یک رو آجدار و دو روی جدا قابلیت تولید و عرضه را دارد.ورق لاستیک آب بندی مصارف متفاوتی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب درست آن موجب صرفه جویی در هزینه و فرآیند بهتر ار بکارگیری آن می شود، ضمناً باید توجه داشت که لاستیک در چه محیط و شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد.

ردیف 

نام محصول

جنس

خواص وکاربرد

۱

ورق لاستیکی مقاوم روغن

NBR

این ورق ها در کاربردهایی که در کنار خواص مکانیکی خوب ,نیاز به وجود مقاومت بالا در برابر تورم در روغن ها و بنزین و همچنین در برابر فرسودگی و سایش داشته باشند بکار می روند. مانند : واشرهای استاتیک, پوشش های اصطکاکی (friction covering) و نیز آستر کردن

۲

ورق لاستیکی مقاوم اسید و حرارت

EPDM

این نوع ورق در مواردی که مقاومت بسیار بالا در برابر آب نمک, عوامل جوی و حرارت تا ۱۲۰oC نیاز باشد مورد استفاده قرار گرفته و همچنین در مواردی که مقاومت در برابر اسید مورد نظر باشد کاربرد دارد .

۳

ورق لاستیکی مقاوم اسید و حرارت

CSM

این نوع ورق در مقابل محلول های خورنده بسیار قوی مانند هیپوکلریت سدیم ,اسید و بازهای مختلف در درجه حرارت بالا شاخص است. مقاومت حرارتی آن تا ۱۵۰oC بوده و در شرکت سهند بصورت دو رو آجدار قابل تولید است .همچنین مقاومت بسیار بالا در مقابل فرسودگی در هوای داغ, روغن ها , مواد شیمیائی ,ازون ,هوا و شعله دارد.

۴

ورق لاستیکی سیلیکون

VMQ

این نوع ورق دارای مقاومت حرارتی بالا و انعطاف پذیری عالی در دمای پایین بوده و مقاومت جوی خوب و مقاومت خوب در برابر ازون, فرسودگی و تابش UV در درجه حرارتهای بالا داشته و عایق خوب الکتریکی می باشد لذا در صنایع الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد . انواعی از این ورق با گرید بهداشتی قابل تولید است.

۵

ورق لاستیکی مقاوم سایش

NR,BR,SBR

این نوع ورق دارای مقاومت بسیار خوب سایشی تا حد  ۱۰۰mm3بوده و در تمام کاربردهایی که مقاومت سایشی حائز اهمیت است مورد استفاده قرار می گیرد.

۶

ورق لاستیکی مقاوم شعله

CR

این نوع ورق در مواردی که مقاومت در برابر اشتعال, روغن ها ,چربی ها ,عوامل جوی و ازون مورد نظر باشد کاربرد دارد.

۷

ورق لاستیکی عایق الکتریکی

NR,SBR

این نوع ورق برای کاربرد هایی که مقاومت الکتریکی تا حد ۴۷ کیلو ولت را نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد .

مقالات مشابه

رفتن به بالای صفحه