03132661552

اپی کلرو هایدرین ECO

ECO لاستیک اپی کلروهایدرین

(Hydrin® epichlorohydrin (ECO

 

ECO

هایدرین ECO

 

لاستیک اپی کلرو هیدرین ECO 

در سال های اخیر در مقایسه با NBR  و CR  اهمیت این لاستیک ها در صنعت اتومبیل سازی به دلیل تقاضاهای فنی بالا افزایش یافته است.آمیزه های پخت شده ی پلی اپی کلروهیدرن ترکیبی از خواص بی نظیر و غیر معمول دارند.مثلا وایتون Viton / FKM  بهترین مقاومت را در برابر تورم در روغن ها و سوخت های موتور داراست.علاوه بر این ها آمیزه های پخت شده پلی  اپی هیدروکلروهیدرین دارای مقاومت حرارتی بالا، مقاومت عالی در برابر اوزون ، مقاومت خوب در برابر شعله ، نفوذپذیری خیلی کم در برابر گازها و سوخت موتور ، انعطاف پذیری خوب در دمای پایین و خواص خوب میرایی نیز هستند.

کاربرد اصلی الاستیک اپی کلرو هیدرین ECO این لاستیک در صنعت اتومبیل است.از جمله برای ساخت واشرها، دیافراگم ها ، غشاها ، شیلنگ های سوخت ، شیلنگ های هوای داغ و کنترل قطعه های ضربه گیر دارای مقاومت حرارتی و غیره به کار می رود.

 ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی لاستیک اپی کلرو هیدرین ECO 

سختی: ۴۰ تا ۹۰ شورآ

استحکام کششی: ۵۰۰- ۲۵۰۰ پاسکال

جهندگی (%):۸۰۰-۲۰۰%

مقاومت سایشی: نسبتاً خوب تا خوب

چسبندگی به فلز: نسبتاً خوب تا خوب

چسبندگی به مواد سخت: نسبتاً خوب تا عالی

مانای فشار: عالی

مقاومت ضربه ای : نسبتاً خوب تا عالی

جهندگی / حرکت ارتجاعی: خوب

مقاومت پارگی: نسبتاً خوب تا عالی

لرزه گیری: خوب تا عالی

مقاومت در برابر شکستگی: خوب

کامپوند سازیلاستیک اپی کلرو هیدرین ECO 

پلی اپی کلروهایدرین با پرکننده های معمولی دوده صنعتی و معدنی ,نرم کننده ها، مواد پخت و کمک فرایندها فرمول سازی می شوند. نکات دقیق و ظریفی درباره مسایل شیمی و محل پخت این ماده وجود دارد که به آسانی قابل درک و انجام می باشد.مسایل اصلی مربوط به استفاده از پذیرنده اسید و به یادداشتن این نکته که مواد پخت اسیدی یا قلیایی می باشد  که pH مواد اولیه بسیار اهمیت دارد .

 

 مشخصات لاستیک ECO

مشخصات لاستیک ECO

 

 

گریدهای لاستیک ECO

(Hydrin® Epichlorohydrin Elastomers (ECO

 

مقالات مشابه

رفتن به بالای صفحه